ad
  • 8.108.789 stemmen

Gangs of London - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Gangs of London

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 9

Datum van release: donderdag 23 april 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Gangs of London

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. Aflevering 1

7. Aflevering 7

8. Aflevering 8

9. Aflevering 9

DreamTech

HOLY moly net de eerste aflevering gezien dit is niet voor de zwakke kijker geweldig de 1e aflevering duurt gewoon 1 1/2 uur ik hoop de rest ook Super !

DreamTech

Nog even terug komend op mijn eerste bericht met 4e aflevering bezig wat is dit geweldig en keihard geef nu al 4 en 1/2 ster !!

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator)

Dat is nog eens goed nieuws om de dag mee te beginnen. Gangs of London staat vanavond bij mij op het program.

HALVE TAMME. schreef:

krijg je geen spijt van

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Net aflevering 5 afgekeken. Pfff... Daar vervagen de oorlogsscènes van 'Saving Private Ryan' zelfs gewoon bij. Komt ook zelfs een verwijzing naar de film door de quote 'Earn this, boy". Aflevering 5 is gewoon een film op zich. Één scene heb ik echt, vol verbazing, 4 keer overnieuw bekeken.

Ik moet wel zeggen dat ik 'Gomorra' en 'Peaky Blinders' heerlijk hard vond en dat is deze serie ook maar hier is het gewoon cinematografisch een lust voor het oog bij vooral de (ge)vechtscènes. En er wordt zeer goed geacteerd. Er is een bepaalde diepgang in het acteren die ik zeer vernieuwend en verfrissend vindt.

Man.. Dit maakt echt indruk tot nu toe. Arm, arm Londen. Als dit de huidige gangs zijn.. Nog 4 afleveringen te gaan en dan meer hier. Wat een serie.

avatar van badfans69

badfans69

Leuk feitje, er is ook een Nederlandse bijdrage: Gangs of London - Cinematography by - IMDb

avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

Ambitieuze, bikkelharde misdaadserie over de bloederige machtsstrijd tussen internationale bendes in hedendaags Londen. Mede bedacht en geregisseerd door Gareth Evans, de maker van The Raid en diens sequel. Dan weten aktieliefhebbers genoeg. Evans overtreft zichzelf in aflevering vijf, waarvan de finale de boeken in zal gaan als de bruutste en meest enerverende aktiescene ooit. Damn, daar was ik wel even stil van. De afleveringen daarna zijn, hoewel prima, dan toch een beetje een anticlimax. Over de hele linie genomen een prima serie, uitstekend gemaakt en gespeeld, maar hier en daar wel iets te gehaast afgewerkt. Tien afleveringen in plaats van de huidige negen zou in ieder geval welkom geweest zijn. Maar goed, dit krijgt vast een vervolg.

• 20917 berichten

Rauw en hard niet voor tere zieltjes.

• 20917 berichten

Afl 1 en 5 waren het beste wat ik in lange tijd gezien heb na afl 5 werd het allemaal iets minder en tikte het niveau van de eerdere afl niet meer aan , desondanks een kleine 8 dus 4*.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2033 stemmen

Super, geweldig fantastisch genieten van deze harde rauwe misdaadactie! 4.5

avatar van Lebarron

Lebarron

Gangs of London is een geweldige en vooral geweldadige serie van Sky. Het plot is even simpel als complex. Na de liquidatie van Londons meest invloedrijke Gangsterbaas Finn Wallace probeert zijn crew onder leiding van zoon Sean uit te vinden Whodunnit maar tegelijk moeten ze ook voorkomen dat hun imperium niet ten onder gaat omdat oude vrienden mogelijk eieren voor hun geld kiezen en rivalen hun kans ruiken om toe te slaan.De eerste aflevering was even lastig om in te komen omdat het van de ene knokpartij naar de ander ging zonder dat echt duidelijk werd waar het heenging. Het voelde alsof ik geblinddoekt in een achtbaan zat. Vanaf aflevering 2 zat ik er helemaal in en na de laatste aflevering baalde ik dat ik nu weer moest wachten. Onlangs de serie voor een tweede keer gekeken en nu was aflevering 1 ook beter te volgen omdat ik wist waar het heenging. Gangs of London is een geweldige serie maar wie van een subtiele en geraffineerd misdaaddrama houdt komt bedrogen uit. Houd je van rammen, beuken, schieten en een spannend verhaal, dan wordt je op je wenken bedient want Gangs of London is een soort Rise of The Footsoldier meets John Woo. Heroic bloodshed, bulletballets en explosionsgalore met een Cockneyaccent!

avatar van umbra

umbra

• 2055 berichten

Net mee gestart, ziet er vet uit, rauwe actie as it should be.

avatar van hkoster

hkoster

De pijp ging mij uit bij de 4e aflevering uit. De kogels die gebruikt worden doen hoofden er af vliegen.

Dezelfde soort kogel schijnt in de torso maar weinig schade aan te richten.

Veel fantasie en maar smeeeeeren . Het verhaal had ook vertelt kunnen worden in pakweg 3 uren.

avatar van Harleen Quinzel

Harleen Quinzel

Gangs of London is dus inderdaad niet altijd even realistisch, maar neemt dat over the top gewelddadige en rauwe om er een pulpy gangsterthriller met stijl en branie mee af te leveren. Het einde van seizoen 1 voelt een beetje problematisch nu de meest interessante personages in essentie van het bord gevaagd lijken maar er is toch duidelijk potentieel voor een tweede reeks.