Mijn Series +

Upload - Seizoen 1 (2020)

Sciencefiction

ontwikkeld door Greg Daniels
met Robbie Amell, Andy Allo en Allegra Edwards

2033. Een jonge app-ontwikkelaar, Nathan Brown, belandt in het ziekenhuis na een ongeluk met een zelfrijdende auto. Daar moet hij snel zijn lot bepalen. Na een spoedoverleg met zijn oppervlakkige vriendin Ingrid, kiest hij ervoor om te worden geüpload naar het luxueuze virtuele hiernamaals 'Lakeview', van het bedrijf Horizen. Eenmaal geüpload in Lakeview, ontmoet Nathan zijn klantenservicemedewerker "Angel" Nora Anthony, die in eerste instantie zijn charismatische gids is, maar al snel zijn vriend en vertrouweling wordt en hem helpt bij het navigeren door deze nieuwe digitale uitbreiding van het leven.

1. Welcome to Upload
  9. Update Eve
  10. Freeyond

avatar van UmbraVitae
'His software became hardware'

Zeer leuke scifi serie. Niet te diepzinnig allemaal, eerder luchtig (mijn ervaring), kijkt echt vlotjes weg.