Mijn Series +

The Great - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Australiƫ / Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

ontwikkeld door Tony McNamara
met Elle Fanning, Nicholas Hoult en Phoebe Fox

Een idealistisch, romantische, jonge Catharine reist naar Rusland voor een gearrangeerd huwelijk met haar neef, Keizer Peter. In plaats van liefde en zonneschijn treft ze een gevaarlijke, verdorven wereld aan die ze besluit te veranderen. Het enige wat ze hoeft te doen is haar man vermoorden, de kerk verslaan, het leger in de war brengen en de rechtbank terzijde schuiven.

1. The Great
  7. A Pox on Hope
  8. Meatballs at the Dacha
  9. Love Hurts
  10. The Beaver's Nose

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.