Mijn Series +

Tommy - Seizoen 1 (2020)

1 stem

ontwikkeld door Paul Attanasio
met Edie Falco, Michael Chernus en Russell G. Jones

Abigail "Tommy" Thomas is een voormalige hooggeplaatste officier van de NYPD. Nu is ze aangenomen als de eerste vrouwelijke politiechef van Los Angeles. Tommy is een echte New Yorkse agent die haar onvermurwbare eerlijkheid en harde tactiek gebruikt om te voorkomen dat sociale, politieke en nationale veiligheidskwesties de effectieve wetshandhaving in Los Angeles belemmeren.

1. In Dreams Begin Responsibilities
  9. Free to Go
  10. Packing Heat
  11. This Is Not a Drill
  12. Cause of Death

De eerste vier afleveringen gezien en ik moet zeggen lekker kijkvoer. In de serie wordt ook dieper ingegaan op de privé situatie en dat vind ik altijd een pluspuntje bij series.