Mijn Series +

Goosebumps - Seizoen 4 (1998)

Alternatieve titel: Kippenvel

Canada
Fantasy / Horror

ontwikkeld door R. L. Stine
met R.L. Stine, Kathryn Short en Cody Jones

Goosebumps vindt plaats in een vreemde werkelijkheid, waar niets is wat het lijkt. Normale kinderen zitten opgesloten in deze wereld en worden blootgesteld aan de vreemde gebeurtenissen die deze wereld te bieden heeft. In elke situatie moeten ze een manier vinden om zichzelf eruit te krijgen. Van kwade Halloween maskers tot weerwolven. Van vogelverschrikkers tot enge poppen. Van pretparken waar het spookt tot speelgoed dat tot leven komt. In Goosebumps kan het allemaal. Gebaseerd op de populaire kinderboekenreeks van R.L. Stine.

1. How I Got My Shrunken Head: Part 1
  2. How I Got My Shrunken Head: Part 2
  3. The Ghost Next Door: Part 1
  4. The Ghost Next Door: Part 2
  5. Cry of the Cat: Part 1
  6. Cry of the Cat: Part 2
  7. Deep Trouble: Part 1
  8. Deep Trouble: Part 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.