Mijn Series +

De Jongens tegen de Meisjes - Seizoen 1 (2011)

Nederland
Spelprogramma

ontwikkeld door John de Mol
met Tijl Beckand en Chantal Janzen

In elke aflevering nemen twee teams, bestaande uit drie bekende mannen en drie bekende vrouwen het tegen elkaar op. De teams worden ook bijgestaan door het publiek. Tijdens de spellen proberen de teams zo veel mogelijk geld te verdienen, het team dat de finale wint mag dit gehele geldbedrag omzetten in een prijs.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van Kos
Kos
Dit soort programma's mogen kapot.

avatar van Donkerwoud
Kos schreef:
Dit soort programma's mogen kapot.

Helemaal kapot. Tot er niks meer van over is.

avatar van The Oceanic Six
Je moet ook wel een treurig leven hebben als je vrijwillig naar dit soort RTL meuk kijkt.

avatar van Donkerwoud
Haha ach, ik kijk soms die woon- en schuldhulpprogramma's mee met mijn moeder. Zo af en toe is het wel een genietbare guilty pleasure.

avatar van tommykonijn
Donkerwoud Same. Dit soort programma's hebben hier in huis ook wel eens opgestaan, al is dat tegenwoordig (met de komst van Netflix) erg afgenomen. Door de laagdrempeligheid geschikt om met het hele gezin te kijken, maar ik geloof niet dat er iemand van ons dit echt hoogstaande televisie vond.

Dat deze programma's zo lang door kunnen blijven gaan vind ik dan wel weer een ander verhaal. Ik zie dat er ook van De Jongens tegen de Meisjes nog steeds nieuwe seizoenen gemaakt worden. Na een seizoen of drie, mits het concept leuk genoeg is om me dat al zo lang te laten volhouden, heb ik het ook wel gehad. Hetzelfde geldt voor een programma als Ik Hou van Holland. In 2010 was dat best leuk en nog redelijk nieuw, maar dat het nog steeds zo'n groot succes is verbaast me. Toch wel een beetje achterhaald zou je zeggen.