Mijn Series +

My Little Pony: Friendship Is Magic - Seizoen 3 (2012-2013)

Alternatieve titel: My Little Pony: Vriendschap Is Magie

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Komedie

ontwikkeld door Lauren Faust
met de stemmen van Tara Strong, Ashleigh Ball en Tabitha St. Germain

My Little Pony: Friendship Is Magic begint met een eenhoorn genaamd Twilight Sparkle, een student van Equestria's heerser, prinses Celestia. Nadat ze ziet hoe haar student zich alleen maar bezighoudt met boeken, stuurt prinses Celestia haar naar Ponyville met de opdracht een paar vrienden te maken. Twilight Sparkle, samen met haar assistent, een babydraak genaamd Spike, raakt bevriend met de pony's Pinkie Pie, AppleJack, Rainbow Dash, Rarity and Fluttershy. Samen beleven ze avonturen binnen en buiten de stad en lossen ze diverse problemen op.

1. The Crystal Empire - Part 1
  10. Keep Calm and Flutter On
  11. Just for Sidekicks
  12. Games Ponies Play
  13. Magical Mystery Cure

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.