Mijn Series +

Hierro - Seizoen 1 (2019)

Spanje / Frankrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Pepe Coira
met Candela Peña , Darío Grandinetti en Juan Carlos Vellido

De ervaren rechter Candela Montes wordt overgeplaatste naar El Hierro, het kleinste en meest afgelegen van de Canarische Eilanden. Ze belandt er in een hechte, gesloten gemeenschap, en maakt zich niet bepaald populair. Kort na haar aankomst wordt het lichaam van de jonge eilandbewoner Fran uit de zee gevist. Hij is vermoord, daags voor zijn huwelijk met Pilar, de dochter van de louche zakenman Díaz. Hij is dan ook de belangrijkste verdachte. Candela besluit echter om hem op borgtocht vrij te laten, tot onbegrip van de eilandbewoners.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
Uitzonderlijk goede serie, héérlijk rustig en zeer vermakelijk. Opgenomen op Hierro het kleinste eiland van de Canarische eilanden, echt wonderschoon. Seizoen twee is in de maak.