Mijn Series +

Scorpion - Seizoen 2 (2015-2016)

Actie / Drama

ontwikkeld door Nick Santora
met Elyes Gabel, Robert Patrick en Katharine McPhee

De serie Scorpion gaat over de briljante professor Walter O’Brien, die beschikt over één van de hoogst gemeten IQ’s ter wereld. Onder de naam ‘Scorpion’ zet dit excentrieke genie zijn eigen team van meesterbreinen op. De vier jonge slimmeriken vormen samen een apart clubje. In samenwerking met serveerster Paige en agent Cabe Gallo beschermen zij hun medemens tegen alle complexe bedreigingen van deze moderne tijd.

1. Satellite of Love
  22. Hard Knox
  23. Chernobyl Intentions
  24. Toby or Not Toby
avatar van 606
Erg leuke serie en seizoen, mooie humor en lach regelmatig. Hoop op een deel 3.

avatar van Aazhyd
Zeer slechte actieserie over een groepje "genieën", maar blijkbaar zijn zowel de acteurs als de schrijvers van de serie dat niet. De serie is buitengewoon ongeloofwaardig en lijkt vooral voor pubers gemaakt te zijn.