Mijn Series +

Crossbones - Seizoen 1 (2014)

Avontuur / Drama

ontwikkeld door Neil Cross, James V. Hart en Amanda Welles
met John Malkovich, Richard Coyle en Yasmine Al Massri

In 1715,op het geheime eiland Santa Compana New Providence,heerst de duivelse piraat Edward Teach beter bekend als Blackbeard over een natie van dieven, bandieten en zeelieden. De Britse spion Tom Lowe krijgt zijn meest dodelijke opdracht: Blackbeard opsporen en zo snel mogelijk uitschakelen. Een probleem is alleen wel dat Blackbeard niet de domste is en de intriges van Lowe bijna direct doorheeft, en hem zelfs weet te gebruiken in zijn zoektocht naar dat ene ding dat hem onsterfelijk zal maken als piraat, namelijk de chronometer van de Britten. Met dit apparaat kan hij van elk vijandelijk schip de koers berekenen. Een kat-en-muis-spel begint, want Blackbeard wil het apparaat in zijn bezit hebben.

1. The Devil's Dominion
  6. Hole in the Head
  7. Beggarman
  8. Crossbones
  9. Blackbeard
Zelfs John Malkovich, kan deze serie niet redden...

avatar van joolstein
IDD Stinissen! Ook al speelt John Malkovich in deze serie het geheel is echt zeer onder de maat! Vaak staan verhalen over piraten wel gerant voor spanning en vermaak. Kijk maar naar Pirates of Carribian. In deze serie dus niet, waar dit nu percies aan ligt weet ik niet? Deze serie staat diep in de schaduw van het prachtige Black Sails waar binnenkort seizoen alweer van begint!

avatar van Phantasm
Leuke avonturen serie die lekker wegkijkt.