Mijn Series +

Treadstone - Seizoen 1 (2019)

Actie

ontwikkeld door Tim Kring
met Jeremy Irvine, Brian J. Smith en Tracy Ifeachor

Het CIA Black Ops-programma, dat bekend staat onder de naam Operation Treadstone, is een geheim programma dat gebruikt maakt van gedragsaanpassingen, waardoor de agenten worden gehersenspoeld tot moordenaars met bovenmenselijke krachten. Wanneer de agenten plots wakker worden met deze krachten herinneren ze zich niets meer van hun trainingen. Het resultaat? Wereldwijd levensgevaarlijke agenten die hun eigen dodelijke krachten (nog) niet kennen.

1. The Cicada Protocol
  9. The Seoul Asylum
  10. The Cicada Covenant

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Spin-off van de Jason Bourne trilogie.

avatar van 606
jarno1975 schreef:
Spin-off van de Jason Bourne trilogie.
ik dacht het meteen, de naam klonk meteen bekend.

avatar van Esteban
Met Jeremy Irvine en Brian J. Smith ... Dit kan nog wel iets worden.

1000 bommen en granaten serie ik vond het maar zo zo....

Jason Bourne meets Hanna. Onderhoudende thriller van Amazon Prime. 10 afleveringen lijkt wat veel voor datgene dat verteld moet worden. De tempo is soms laag en de verhaallijnen wat langdradig. Kan het niveau van collega Prime Jack Ryan niet halen.

avatar van Dale Cooper
't Is alweer geschrapt ook.