Mijn Series +

Mixed-ish - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Kenya Barris en Peter Saji
met Arica Himmel, Tracee Ellis Ross en Tika Sumpter

In mixed-ish vertelt Rainbow Johnson haar ervaring met het opgroeien in een familie van gemengde rassen in de jaren '80 en de constante dilemma's waarmee ze te maken kregen. Bow's ouders Paul en Alicia besluiten om van een hippiecommune naar de buitenwijken te verhuizen om hun gezin beter te onderhouden. Terwijl haar ouders worstelen met de uitdagingen van hun nieuwe leven, navigeren Bow en haar broers en zussen door een reguliere school waar ze als zwart noch wit worden ervaren. De ervaringen van dit gezin belichten de uitdagingen van het vinden van een eigen identiteit.

1. Becoming Bow
  6. Girls Just Want to Have Fun
  7. Puttin' on the Ritz
  8. Weird Science
  9. Papa Don't Preach
  10. Do They Know It's Christmas?

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.