Mijn Series +

Succession - Seizoen 2 (2019)

ontwikkeld door Jesse Armstrong
met Brian Cox, Alan Ruck en Kieran Culkin

De familie Roy, bestaande uit Logan en zijn vier kinderen, is de eigenaar van het grootste media- en entertainmentbedrijf in de wereld. Wanneer Logan tachtig wordt en men verwacht dat hij met pensioen gaat, kondigt hij aan dat hij aan zal blijven als CEO van Waystar Royco. Dit zorgt voor de nodige onrust binnen de familie en niet iedereen gelooft dat Logan zuivere motieven heeft. Het is nog maar de vraag hoe de familie hiermee omgaat, welke gevolgen dit voor de toekomst van het bedrijf heeft en wat dit doet met de onderlinge relaties van de familie Roy.

1. The Summer Palace
  7. Return
  8. Dundee
  9. DC
  10. This Is Not for Tears
Hetzelfde hoge nivo als het eerste seizoen. Humor in vlotte dialogen gecombineerd met een klassieke slangenkuil van intriges binnen een machtige dynastie. Veel stinkende of wankele situaties uit het eerste seizoen leiden in dit seizoen tot vergaande gevolgen. Zeer verslavend wederom. Het hoogtepunt wordt voor de laatste aflevering bewaard: de Judaskus van Kendall.

avatar van badfans69
Een terechte winnaar bij de Golden Globes

avatar van david bohm
Echt goed deze serie. Het ziet er allemaal fraai uit, de personages zijn interessant en de dialogen van hoog niveau.