Mijn Series +

Zweden
Actie / Thriller

ontwikkeld door Tim King, Mikael Cross en Johan Hedman
met Dragomir Mrsic, Rakel Wärmländer en Anja Lundqvist

Alex Lento, een ex-gedetineerde agent, neemt het niet altijd zo nauw met de regels zolang het zorgt voor wat extra inkomsten om zijn zoon en vrouw tevreden te houden. Maar als een bijeenkomst op straat uitdraait op een vuurgevecht en hij per ongeluk zijn partner doodschiet, besluit Alex op het rechte pad te gaan. De lokale leider van de onderwereld, BG, besluit hem niet te laten gaan omdat hij nu wordt gezien als een verrader. Alex doet er alles aan zijn familie veilig af te schermen voor de onderwereld. Als blijkt dat zijn zoon is ontvoerd, slaan de stoppen door bij Alex en molesteert hij elke crimineel die op zijn pad komt.

1. Instängd
  2. Jagad
  3. Återvändsgränd
  4. Förrådd
  5. Återkomst
  6. Slutspel
gisteren afgekeken weer zeer goed nou maar hopen op een seizoen 3 !

avatar van wimaroca
Ik vind 'm niet zeer goed,maar wel het kijken waard,
De acteur die Alex speelt ,is niet zo goed eigenlijk en ook zijn zoon is maar matig
Die vrouwelijk rechercheur speelt wel heel verdienstelijk.

En weer maar roken,roken en roken ik snap er niets van.

avatar van DjFrankie
Vanavond alles gezien, ik vond deze serie nog sterker als seizoen 1. Rauw, hard en meedogenloos.