Mijn Series +

Batwoman - Seizoen 1 (2019-2020)

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Caroline Dries en Greg Berlanti
met Ruby Rose, Meagan Tandy en Camrus Johnson

Kate Kane is gewapend met een passie voor sociale rechtvaardigheid en een flair haar directheid. Ze stijgt op in de straten van Gotham als Batwoman, een lesbische en goed getrainde straatjager die klaar is om de criminele heropleving van de falende stad uit te wissen. Maar noem haar nog geen held. In een stad die wanhopig op zoek is naar een redder, moet Kate haar eigen demonen overwinnen voordat ze de roep om het Gotham-symbool van hoop te zijn, kan omhelzen.

1. Pilot
  6. I'll Be Judge, I'll Be Jury
  7. Tell Me the Truth
  8. A Mad Tea-Party
  9. Crisis on Infinite Earths: Part Two
  10. How Queer Everything Is Today!
  11. An Un-Birthday Present
  17. A Narrow Escape
  18. If You Believe in Me, I'll Believe in You
  19. A Secret Kept from All the Rest
  20. O, Mouse!

Deze serie bevalt mij prima nu 2 afleveringen gezien tot zover prima !

Ik vond het vreselijk zo zie je maar ieder zijn ding.

Waar kan ik Batwoman aflevering 9 streamen? Op deze manier kan ik crisis on infinite Earths niet kijken!

Nou tot aflevering 8 vond ik Batwoman goed/leuk om te kijken, kijk ik aflevering 9 krijg ik ( crossover) een partij sukkels voor mijn kiezen uit andere series ( die ik dus normaal nooit zou kijken ) begrijp er dus zo en zo al geen hout van als dit verder gaat haak ik af ( geen dus ook even geen sterren want de serie is gelijk gedaald in mijn ervaring !!!

SDaniel555 schreef:

nou die kan je maar beter niet kijken als je de serie Batwoman leuk vind aflevering 9 is een crossover van allemaal troep !!

Waar kan de serie badwoman op bekijken? Niet op Netflix of andere streaming apps

Hoe kan ik batwoman kijken, Ie dat het jullie is gelukt maar ik kan het nergens vinden. Wie oh wie kan me helpen

avatar van brawljeff
Volgens mij is Batwoman nog door geen enkele zender of streamingdienst aangekocht in Nederland, dus voor nu nergens legaal Ik verwacht dat Netflix er nog wel mee komt over een tijdje.

avatar van brawljeff
Batwoman Star Ruby Rose Exits Series Ahead of Season 2 | Variety
Tweede seizoen zal een andere hoofdrolspeler hebben.