Mijn Series +

Moscow Noir - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Dirigenten

Zweden / Litouwen
Thriller

ontwikkeld door Jonas Bauer, Rola Bauer, Paul Leander, Mikael Håfström en Ulf Synnerholm
met Adam Pålsson, Karolina Gruszka en Linda Zilliacus

Het communisme in Rusland is opgevolgd door harde, chaotische tijden vol criminaliteit. De Zweedse investeringsbankier Tom Blixen werkt in Moskou en spreekt een aardig woordje Russisch. Na wat missers ziet hij zijn baan op de tocht staan. Dan wordt hij ook nog eens benaderd door de vrouw van een vriend die in nood blijkt te zitten. Op zoek naar een oplossing jaagt hij op de aandelen van een bedrijf dat Neftnik heet. Hij gaat rondvragen over het bedrijf en doet daarmee nogal wat stof opwaaien. Sommige mensen weigeren te praten, anderen willen wel een deal sluiten of worden kort na het gesprek omgelegd. Zo raakt Tom verwikkeld in het gevaarlijke machtsspel van de nieuwe rijken in Moskou. En wat is toch die nachtmerrie waaruit hij elke ochtend wakker wordt?

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

avatar van quikfit
Top serie,niets is wat het lijkt.

avatar van filmobsessie
nou ik vond ´m niet te pruimen