Mijn Series +

God en Klein Pierke - Seizoen 1 (2010)

Belgiƫ
Documentaire

ontwikkeld door Leen Lombaert
met Martin Heylen, Dirk Bikkembergs en Herman Van Rompuy

In ieder mens sluimert het verlangen om ooit, al is het maar voor één dag, beroemd te zijn en aan de top te staan. Maar is dat wel de moeite waard? Hebben sterren en vedetten wel een benijdenswaardig leven? Wat met succes, mislukking of kritiek? En zijn ze gelukkig? Met andere woorden: ben je best God of klein Pierke? Martin Heylen duikt in het leven van beroemde Belgen en loopt met hen mee tijdens en na de werkuren. Niet om hen als een journalist het vuur aan de schenen te leggen, maar om van dichtbij uit te vissen hoe zij omgaan met de grote en vooral kleine dingen waar elk van ons mee bezig is.

1. Dirk Bikkembergs
  6. Godfried Danneels
  7. Karel De Gucht
  8. Hannelore Knuts
  9. Raymond van het Groenewoud

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.