Mijn Series +

The Society - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Christopher Keyser
met Gideon Adlon, Sean Berdy en Natasha Liu Bordizzo

Op een dag zijn alle ouders in het stadje New England opeens op mysterieuze wijze verdwenen. De tieners moeten zich zelf zien te redden. In eerste instantie lijkt die enorme vrijheid hen wel goed af te gaan, maar al snel wordt het gevaarlijk. De jongeren snappen niets van hun nieuwe werkelijkheid, hoe ze thuis kunnen komen en hoe ze moeten leven in een ordeloze wereld.

1. What Happened?
  8. Poison
  9. New Names
  10. How It Happens

avatar van John Milton
Ik had hier veel meer van gehoopt, maar het is echt dystopie voor Young Adults. Een paar leuke acteurs, maar is allemaal niet zo goed geschreven, op een paar na zijn het behoorlijk inwisselbare karakters en het greep mij nauwelijks.

Zonde, want hier had best wat in kunnen zitten. Ik heb het na epi 5 opgegeven, dus je mag mijn 2,5* in dat perspectief zien. Maar meer dan een zesje zou het niet geworden zijn, wat er ook daarna gekomen zou zijn.

avatar van renzoroy
verlengd voor een 2e seizoen

avatar van Chelsea94
Begon interessant maar werd erg saai. Heb de serie na aflevering 5 gestaakt.