Mijn Series +

Van Onschatbare Waarde - Seizoen 2 (2018)

1 stem

Nederland
Reality

met Dionne Stax, Arnold Wegh en Ilse Daatselaar

Dagelijks worden vele waardevolle spullen verhandeld onder een groep kenners en handelaren. In dit programma krijgen verkopers de kans om hun bijzondere object te verkopen aan één van de vier gerenommeerde kenners. De ervaren experts bezitten ieder een eigen kamer. De verkoper mag aankloppen bij één of alle vier de experts, maar terug naar een eerder mislukte onderhandeling is niet toegestaan. Wie zich blindstaart op de allerhoogste verkoopprijs, loopt het risico om huiswaarts te keren met object en zonder geld. Maar, wie naar een goede prijs zoekt, moet risico’s nemen. Slechts één ding is zeker: eenmaal een bod geaccepteerd of geweigerd, is er geen weg terug

1. Een Stereographoscoop
  2. Een Rad van Fortuin
  3. Een Kunstbeen
  4. Een Zilveren Tabaksdoos
  5. Een Zonnewijzer
  6. Een Chinese Vaas

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.