Mijn Series +

Chantal Komt Werken - Seizoen 2 (2019)

Nederland
Reality

ontwikkeld door Chantal Janzen
met Chantal Janzen

Chantal Janzen gaat aan het werk in voor haar totaal onbekende werkvelden. Chantal krijgt hiervoor uitnodigingen van de meest uiteenlopende bedrijven. Na een kennismaking gaat ze aan het werk op het voor haar onbekend terrein en krijgt ze prachtige persoonlijke verhalen te horen en ervaart ze het enthousiasme en de kennis waarmee deze beroepen worden uitgeoefend. Ze gaat onder andere aan de slag bij de Amsterdamse brandweer, in de bouw, een kinderdagverblijf en bij een garage.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
Toontje
Soort Dirty Jobs maar dan minder Dirty.

Dit soort dingen kan ze wel, die Chantal.

Toontje
Chantal is in mijn ogen een typische coryfee.

Iemand die het goed zou doen in een wassenbeeldenmuseum maar minder als zompig pulserend voorwerp in een eventueel meer privaat georiënteerde setting.

Maar dat is allemaal slechts een persoonlijk gevoel, uiteraard.

Leuk is ze zeker, beslist een guitig bekkie in al haar facetten, en over het algemeen ook wel erg uitstekend in wat ze doet.

Toontje
Er is mij op een aantal gelegenheden vrij nadrukkelijk verteld dat dit een forum van enig niveau zou zijn.

jakkepoes
Bij aflevering 3 heb ik hardop moeten lachen. Mijn vooroordelen over drukke kinderen zijn weer eens bevestigd. Mijn respect voor de echte kleuterjuf die dat dagelijks ondervindt. Ik heb zelf meer met a-sociaal gedrag van de ouders te maken die voor de school staan en denken alles te mogen uit naam van hun kind. De rijdende buurtsuper door de (achterstands)wijken van Tilburg was ook erg komisch.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)