Mijn Series +

Coroner - Seizoen 1 (2019)

Canada

ontwikkeld door Morwyn Brebner
met Serinda Swan, Roger Cross en Éric Bruneau

De serie volgt Jenny Cooper, een voormalige Eerste Hulp-arts en nu als nieuw aangestelde patholoog-anatoom die verdachte sterfgevallen onderzoekt. Jenny heeft last van angststoornissen en is onlangs weduwe geworden waardoor ze haar tienerzoon nu alleen opvoed. Daarnaast is ze enorm gedreven om de waarheid te achterhalen. Jenny vertrouwt op haar intuïtie en samen met rechercheur Donovan McAvoy, patholoog dokter Dwayne Allen en zijn assistent River Baitz en Alison Trent, Jenny's assistent, lost ze de meest complexe moordzaken op.

1. Black Dog
  2. Bunny