ad
  • 8.076.098 stemmen

Are You Being Served? - Seizoen 1 (1972-1973)

Show titel: Are You Being Served?

Seizoenen: 10 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: vrijdag 8 september 1972

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Are You Being Served?

Afleveringen Seizoen 1 (1972-1973)

1. 1. Are You Being Served?

Een reorganisatie binnen het warenhuis dwingt het personeel van de dames- en herenkleding hun etage te delen. Mrs. Slocombe, hoofd van de damesafdeling, en Mr. Grainger, hoofd van de heren, komen gelijk met elkaar in conflict.

2. 2. Dear Sexy Knickers

Mr. Lucas probeert een afspraakje te maken met Miss Brahms door een briefje te sturen. Het briefje komt echter bij de verkeerde terecht.

3. 3. Our Figures Are Slipping

De winkelcijfers zijn gedaald, en daarom heeft Mr. Rumbold een personeelsvergadering uitgevaardigd. Aangezien deze plaatsvindt na sluitingstijd is niemand echt gemotiveerd, maar dat verandert als blijkt dat er ontslagen zullen vallen.

4. 4. Camping In

Een staking binnen het openbaar vervoer laat het personeel gestrand in de winkel, dus mogen ze van de jonge Mr. Grace de nacht op de verdieping doorbrengen. Er worden tenten opgezet, alleen die van Mr. Lucas blijft niet staan.

5. 5. His and Hers

De broeken van Mr. Grainger zijn weg, inclusief de display. Het blijkt dat de ruimte vrijgemaakt is voor een 'His & Hers'-parfumdisplay. De verkoopster hiervan doet op beide afdelingen de gemoederen hoog opladen.

6. 6. Diamonds Are a Man's Best Friend

Het is betaaldag bij Grace Brothers en het personeel realiseert zich dat ze met hun geld niet erg ver komen. Dan ontstaat er kans op een bonus als blijkt dat een klant een diamant verloren is, en beloning uitgeloofd heeft van 100 pond.

avatar van AHWA_mm

AHWA_mm

Mr Lucas, are you free?

Briljante serie. Echt geweldige tijdloze humor Zo veel jaar later is het nog steeds leuk.

avatar van Foxhollywood

Foxhollywood

Wel wat afleveringen van gezien, maar lang niet alles. Was wel grappig volgens mij. Ik was 10 toen deze serie op tv kwam.

avatar van Scarafax

Scarafax

Grappig maar niet goed de tijd doorgekomen vind ik...

avatar van Phantasm

Phantasm

Erg grappige leuke serie.