Mijn Series +

7 Days Out - Seizoen 1 (2018)

Documentaire

ontwikkeld door Andrew Fried, Dane Lillegard, Andrew Rossi en Joe Zee

7 Days Out is getuige van de opwinding en het drama achter de schermen in de zeven dagen voorafgaand aan grote live-evenementen in de wereld van sport, mode, ruimtevaart en eten. Elke aflevering van de serie volgt een groot evenement, te beginnen met 7 dagen voordat organisatoren en werknemers de logistiek en details plannen voorafgaand aan het begin van het evenement. Aan bod komen onder andere de Kentucky Derby, Westminster Dog Show, League of Legends en de Haute Couture modeshow van Chanel.

1. Westminster Dog Show
  2. Eleven Madison Park
  3. NASA's Cassini Mission
  4. Kentucky Derby
  5. CHANEL Haute Couture Fashion Show
  6. League of Legends

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.