Mijn Series +

Thriller
Miniserie, 270 minuten

ontwikkeld door Annette Reeker
met Trond Espen Seim, Boris Kodjoe en Arnold Vosloo

Kaapstad. Politie kapitein Mat Joubert was ooit de beste in zijn vak, loste elke misdaad op en kreeg elke moordenaar te pakken. Dit alles was een jaar geleden zo voordat zijn vrouw vermoord werd, terwijl hij undercover werkte. Sindsdien gaat het allemaal bergafwaarts met Mat; achtervolgd door een schimmig verleden, onzeker welke rol hij gespeeld heeft in verband met de moord op zijn vrouw. Veel roken, veel drinken en destructief gedrag is het gevolg. Maar de nieuwe Kolonel eist een volledige fysieke en mentale conditionering voor alle agenten, Mat inbegrepen. Hij heeft 6 maanden om dit waar te maken, anders kan hij vertrekken.

1. Relativity
  2. Echoes of the Past
  3. Shallow End
  4. Show-Time
  5. Way to Paradise
  6. Enigma
avatar van AniSter
Prima misdaadserie. Jammer dat de opbouw best wel langzaam maar degelijk is, terwijl de afronding in 'no time' er doorgeduwd wordt. Tja, en door een los eindje komt er misschien nog een vervolg.