Mijn Series +

Grown-ish - Seizoen 1 (2018)

1 stem

ontwikkeld door Larry Wilmore en Kenya Barris
met Yara Shahidi, Trevor Jackson en Francia Raisa

Grown-ish volgt de Johnson's oudste dochter Zoey terwijl ze naar de universiteit gaat en al snel ontdekt dat niet alles gaat zoals verwacht nu ze het nest heeft verlaten. De serie is een hedendaagse kijk op de actuele problemen waarmee studenten en bestuurders in de wereld van het hoger onderwijs worden geconfronteerd. Zoey en Charlie, een adjunct marketing-professor, zullen worden vergezeld door nieuwe personages, zowel in de administratie als in het studentenlichaam, die de complexe en hilarische standpunten weerspiegelen die universiteitscampussen bevolken.

1. Late Registration
  2. Bitch, Don't Kill My Vibe
  3. If You're Reading This, It's Too Late
  4. Starboy
  5. C.R.E.A.M. (Cash Rules Everything Around Me)
  6. Cashin' Out
  7. Un-Break My Heart
  8. Erase Your Social
  9. Who Gon Stop Me
  10. It's Hard Out Here for a Pimp
  11. Safe and Sound
  12. Crew Love
  13. Back & Forth

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.