Mijn Series +

The Comeback - Seizoen 2 (2014)

ontwikkeld door Michael Patrick King en Lisa Kudrow
met Lisa Kudrow, Lance Barber en Robert Michael Morris

Voormalig soapactrice Valerie Cherish probeert wanhopig haar carrière nieuw leven in te blazen. Ze is tot alles bereid om weer op televisie te komen. Valerie stemt ermee in het onderwerp te worden van een opdringerig reality-televisieprogramma. Al haar bewegingen worden vastgelegd op camera als ze de rol binnenhaalt van ''tante Sassy'' in een saaie nieuwe sitcom, 'Room and Bored'. Net als bij echte reality-televisie lijkt er geen eind te komen aan de vernederende omstandigheden die Valerie bereid is te verdragen om maar beroemd te worden.

1. Valerie Makes a Pilot
  2. Valerie Tries to Get Yesterday Back
  3. Valerie Is Brought to Her Knees
  4. Valerie Saves the Show
  5. Valerie is Taken Seriously
  6. Valerie Cooks in the Desert
  7. Valerie Faces the Critics
  8. Valerie Gets What She Really Wants

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.