Mijn Series +

2 Stupid Dogs - Seizoen 1 (1993)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Donovan Cook
met de stemmen van Brad Garrett, Mark Schiff en Jess Harnell

2 Stupid Dogs volgt de levens van twee honden, de al te opgewonden Little Dog (de teckel) en de makkelijke Big Dog (de schapendoes). Deze gekke honden weten zich niet aan te passen in de wereld of het alledaagse leven. Ze hebben absoluut geen knowhow. Ze bevinden zich vaak in alledaagse situaties: naar de drive-in gaan, door het winkelcentrum lopen, op de boerderij werken. Maar ook niet zo vaak voorkomende situaties komen voor: vastzitten op een spaceshuttle, een deelnemer aan een spelshow zijn of vergist worden voor de minister-president.

1. Door Jam/Goldflipper/Where's the Bone?
  2. Cornflakes/Greg/Home Is Where Your Head Is
  10. Family Values/Platypus/Red Strikes Back
  11. Stunt Dogs/Doctor O/Return of Red
  12. Let's Make a Right Price/One Ton/Far-out Friday
  13. Cat!/Voodoo Goat/Love Doctors

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.