Mijn Series +

The Order - Seizoen 1 (2019)

Drama / Horror

ontwikkeld door Shelley Eriksen en Dennis Heaton
met Jake Manley, Sarah Grey en Max Martini

The Order volgt de eerstejaars Jack Morton, die zich aansluit bij een geheim fabelachtig gezelschap, genaamd The Order. Hier krijgt hij te maken met een wereld van magie, monsters en intriges. Wanneer Jack steeds dieper in deze wereld duikt, ontdekt hij duistere familiegeheimen en een ondergrondse strijd tussen de weerwolven en de duistere toverkracht. Jack ondergaat een magische en gevaarlijke reis om de waarheid boven tafel te halen, inclusief die van zichzelf.

1. Hell Week, Part One
  8. Undeclared, Part Two
  9. Finals, Part One
  10. Finals, Part Two
avatar van brawljeff
The Order is een nieuwe bovennatuurlijke serie van Netflix. Vanaf 7 maart is het volledige seizoen te zien.

avatar van Harvey Specter
Interesting...

avatar van 606
nou nou, zin in

avatar van tattoobob
Ik ben benieuwd.

avatar van renzoroy
Is wel een leuke serie. Had wel iets meer diverse "monsters" verwacht. Ook dacht ik dat het om een mysterieuze soort van sekte/genootschap zou gaan waar je langzaam steeds meer over te weten komt, maar dat wordt helaas al vrij snel allemaal duidelijk gemaakt...

avatar van DjFrankie
Prima serie in de stijl van Grimm. Einde van de serie is ook erg goed. Ben benieuwd of er nog een vervolg komt.

avatar van horizons
Tijdens eerste aflevering al gesnoozed...

avatar van renzoroy
Zojuist verlengd voor een 2e seizoen

avatar van Pocalan
Ik had gehoopt dat de serie zich vooral op de genootschap zou richten en op vrijmetselarij. Maar het ging helaas een andere toer op. Het is net alsof de makers niets wisten te vertellen over de genootschap en er daarom maar wat wezens in gooiden. Echter als je dat kunt loslaten is het best een amusante serie. Ben nu net begonnen met het tweede seizoen en vind het nog steeds een geinige serie. Maar waarom hebben zoveel series en films tegenwoordig zo'n irritante piep. Mijn gevoelige oortjes kunnen er niet tegen en het versterkt mijn tinnitus.