Mijn Series +

Good Trouble - Seizoen 1 (2019)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Peter Paige, Joanna Johnson en Bradley Bredeweg
met Maia Mitchell, Cierra Ramirez en Zuri Adele

Het verhaal volgt de zusjes Callie en Mariana, terwijl ze beginnen aan de volgende fase van hun jongvolwassen leven in Los Angeles. Mariana begeeft zich in de door mannen gedomineerde wereld van technologie. Callie wordt geconfronteerd met de harde realiteit van het federale rechtssysteem als ze een baan krijg bij een federale rechter. Nadat ze zijn verhuist naar The Coterie in Los Angeles, beseffen Callie en Mariana dat op zichzelf leven niet meevalt. Geconfronteerd met nieuwe buren, nieuwe uitdagingen en, natuurlijk, nieuwe romances, zijn de zusters van elkaar afhankelijk om door de City of Angels te navigeren.

1. DTLA
  10. Re-Birthday
  11. Less Than
  12. Broken Arted
  13. Vitamin C

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.