Mijn Series +

Geef Nooit Op - Seizoen 1 (1991)

Nederland
Familie

ontwikkeld door Corine Schaling
met Peter Jan Rens

Iedere show bestond uit vijf verschillende wensen. De eerste, derde en vijfde waren meestal filmpjes die op een locatie waren opgenomen, waarin de deelnemer en Peter Jan Rens een beroep uitoefenden of een activiteit deden. Voorbeelden hiervan zijn de belijning op een weg tekenen, of klootschieten. De twee wensen daartussen waren meestal dingen die in de studio gedaan werden, zoals meespelen in een band of koken met een topkok. Daarnaast was er iedere show een kind dat 'de presentatie deed', ofwel het formeel aankondigen van alle wensen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
avatar van DionneDarko
Mijn vriendinnetje had een brief ingezonden voor mij. Haar vader had ooit taart in mijn gezicht gesmeerd en ik kwam niet meer bij. Dus zij had bedacht dat het dan leuk zou zijn als ik helemaal plat gegooid zou worden met taarten. Alleen dat was niet helemaal hoe het format werkte. Want het was niet echt een wens van mij. Toen het programma stopte vertelde ze van die brief. Want tot die tijd had ze blijkbaar toch nog stiekem een beetje hoop dat het uit zou komen. Vond het wel heel schattig. En het had me ook wel grappig geleken op zich.

Vond het als kind altijd een erg leuk programma. Keek toen ook nog heel anders tegen Peter Jan Rens aan, haha.

avatar van The Oceanic Six
Ik kan hier mijn bericht wat ik bij Oppassen! seizoen 1 heb gezegd bijna knippen en plakken, maar dat doe ik maar niet. Dit was ieder geval echt jeugdsentiment bij mij. Als ik me herinneringen boven haal aan de zaterdagavonden toen ik een jong jochie was, dan zit Geef nooit op kijken daar zeker bij. Elke week weer andere dingen die je zag. En Peter Jan Rens was toen nog een leuke, sympathieke man in plaats van de vieze, kansloze en sneue loser die hij tegenwoordig is. Die is me diep afgezakt, bleh.

aah wat een tof programma was dit altijd, in mijn herinering was het elke woensdag op tv. Peter jan is de perfecte host voor dit programma, hij mag dan tegenwoordig sterk zijn afgegleden maar als presentator van kinderprogramma's tussen 1990 en nu vind ik hem verruit de beste

avatar van Robbie.T.
Inderdaad een geweldig programma dit. Hier bleef ik echt voor thuis en met name die bak waar ze insprongen vond ik altijd het leukste onderdeel. Poef, opeens waren ze dan ergens op locatie: magie .
Seizoen 1 heb ik nooit gezien, ik was te jong denk ik, maar vanaf seizoen 3 was ik zeer trouwe kijker. Pure nostalgie dit.

avatar van JorisTVmeter
Dit lijkt me een Nederlandse variant op De Droomfabriek in België?