Mijn Series +

Geef Nooit Op - Seizoen 5 (1996)

Nederland
Familie

ontwikkeld door Corine Schaling
met Peter Jan Rens

Iedere show bestond uit vijf verschillende wensen. De eerste, derde en vijfde waren meestal filmpjes die op een locatie waren opgenomen, waarin de deelnemer en Peter Jan Rens een beroep uitoefenden of een activiteit deden. Voorbeelden hiervan zijn de belijning op een weg tekenen, of klootschieten. De twee wensen daartussen waren meestal dingen die in de studio gedaan werden, zoals meespelen in een band of koken met een topkok. Daarnaast was er iedere show een kind dat 'de presentatie deed', ofwel het formeel aankondigen van alle wensen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.