Mijn Series +

Raising Hope - Seizoen 3 (2012-2013)

ontwikkeld door Greg Garcia
met Lucas Neff, Shannon Woodward en Martha Plimpton

James is het enige kind van Virginia en Burt Chance. Zij hebben James gekregen op zeer jonge leeftijd en hebben hem volledig zelfstandig opgevoed. Ondertussen is James 23 jaar geworden en werkt hij met zijn vader. Samen onderhouden ze verschillende tuinen in de buurt. Op een dag is James op weg naar de nachtwinkel. Opeens ziet hij een meisje uit een tuin spurten, achtervolgt door een boze jongeman. Hij redt haar van de man en daarop volgt een nacht vol passionele seks. Maar de dag erna blijkt dat Lucy een gezochte misdadigster is en dat er een prijs staat op haar hoofd. Ze wordt uitgeleverd aan de politie en komt in de gevangenis terecht. 8 maanden later nodigt Lucy James uit in de gevangenis en dan blijkt dat ze zwanger is van hun kind. Ze is ondertussen ook ter dood veroordeeld en wanneer die wordt voltrokken, is James de enige voogd van hun dochter Hope. Samen met zijn moeder, vader en overgrootmoeder Maw Maw leert James wat het is om een kind op te voeden en met wat hij allemaal rekening moet houden.

1. Not Indecent, but Not Quite Decent Enough Proposal
  19. Making the Band
  20. The Old Girl
  21. Burt Mitzvah: The Musical
  22. Mother's Day

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.