Mijn Series +

The Dead Zone - Seizoen 3 (2004)

Alternatieve titels: Stephen King's Dead Zone | Dead Zone

1 stem

Canada / Verenigde Staten
Drama / Mystery

ontwikkeld door Michael Piller en Shawn Piller
met Anthony Michael Hall, Nicole de Boer en Chris Bruno

The Dead Zone gaat over een docent aan de middelbare school welke zijn leventje al helemaal voor elkaar heeft. Op een avond rijd hij naar huis en moet hij uitwijken voor een wild dier. Hierbij raakt hij de macht over zijn stuur kwijt en verongelukt hij. 6 jaar later ontwaakt hij uit een coma om te zien dat zijn vriendin, waarmee hij samen een kind zou krijgen, inmiddels verder is gegaan met haar leven. Zelf heeft hij ook een speciale gave gekregen, hij kan de toekomst zien van personen waarmee hij in fysiek contact komt. Omdat deze toekomst nog niet vast staat en de beelden vaak onheilspellend zijn, probeert Johnny uit alle macht de toekomst te wijzigen.

1. Finding Rachel (1)
  9. Cycle of Violence
  10. Instinct
  11. Shadows
  12. Tipping Point

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.