Mijn Series +

Boy Meets World - Seizoen 4 (1996-1997)

Alternatieve titel: De Wereld om de Hoek

Komedie / Familie

ontwikkeld door Michael Jacobs en April Kelly
met Ben Savage, William Daniels en Rider Strong

Boy Meets World vertelt de gebeurtenissen en de dagelijkse levenslessen van Cory Matthews, die opgroeit van een jonge jongen tot een getrouwde man. De problemen waarmee Cory thuis en op school te maken krijgt, blijken altijd op de één of andere manier met elkaar verbonden te zijn. Door ze op te lossen, krijgt hij steeds weer een beetje meer inzicht in het leven. Cory doet zijn uiterste best om erbij te horen op school. Zijn pogingen om een meisje te versieren, verlopen echter moeizaam. Shawn, zijn beste vriend, heeft ondertussen geen gebrek aan aandacht van meisjes.

1. You Can Go Home Again
  2. Hair Today, Goon Tomorrow
  3. I Ain't Gonna Spray Lettuce No More
  19. Quiz Show
  20. Security Guy
  21. Cult Fiction
  22. Learning to Fly

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.