Mijn Series +

Light as a Feather - Seizoen 1 (2018)

Thriller

ontwikkeld door R. Lee Fleming Jr.
met Liana Liberato, Haley Ramm en Ajiona Alexus

Light as a Feather draait om een meidengroep van vijf meiden die, naar aanleiding van hun nieuwste lid, besluiten het ogenschijnlijk onschuldige spelletje “Light as a Feather, Stiff as a Board” te spelen. Wanneer de meiden hierna één voor één omkomen op precies dezelfde manier als voorspeld werd in het spel, slaat de paniek toe. De overlevenden zullen moeten uitzoeken wie het volgende slachtoffer is en hoe ze hun eigen dood kunnen voorkomen. De kwaadaardige kracht die achter ze aan zit is wellicht helemaal niet zo'n onbekende voor de meiden.

1. …Stiff as a Board
  8. …Cold as Ice
  9. …Innocent as a Lamb
  10. ...Slippery as an Eel

avatar van theo79
De afgelopen dagen het eerste seizoen van deze serie gekeken. Mede door de korte tijdsduur van de afleveringen (kleine 25 minuten) kijkt deze serie erg prettig weg. Inmiddels ook al aan seizoen 2 begonnen en ook die kijkt tot nu toe prima weg.

Voor seizoen 1 een kleine 3.5 ster.