Mijn Series +

Party Animals - Seizoen 1 (2007)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Ben Richards en Robert Jones
met Andrew Buchan, Shelley Conn en Matt Smith

Party Animals toont hoe het parlement in Groot-Brittannië in elkaar steekt. Niet alleen de bekende namen en gezichten van de televisie werken hard, maar met name de mensen die onderzoek doen en moeten adviseren krijgen het zwaar te verduren. Er rust een enorme last op hun schouders aangezien de ministers en overige parlementsleden volledig op hen vertrouwen. Scott en Danny Foster, zonen van een voormalige Labour minister-president, hebben de politiek door hun aderen stromen. Het is dan ook geen verassing wanneer zij beiden betrokken raken bij de volgende verkiezing. Er komt echter veel bij kijken en ook hun privélevens worden beïnvloed.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.