Mijn Series +

Alone Together - Seizoen 2 (2018)

1 stem

ontwikkeld door Benji Aflalo, Esther Povitsky en Eben Russell
met Esther Povitsky, Benji Aflalo en Chris D'Elia

Twee buitenbeentjes, Esther en Benji, proberen hun weg te vinden in het dagelijkse leven in Los Angeles. Dit is alles behalve gemakkelijk aangezien de inwoners van deze stad oppervlakkig, statusgericht en ijdel zijn. Ze hebben echter veel steun aan elkaar en zijn goede vrienden. De twee hebben duidelijke regels opgesteld omtrent hun vriendschap; het is en blijft puur platonisch. Op deze manier banen zij zich een weg door de hectiek.

1. Crypto
  8. Dog Awards
  9. Flashback
  10. Big Bear
avatar van renzoroy
Iets beter dan het 1e seizoen, maar nog steeds niet echt geweldig. Wel leuke gastrollen van o.a. Carmen Electra, Nikki Glaser, Nicole Sullivan en Fran Drescher