Mijn Series +

Kidnap and Ransom - Seizoen 2 (2012)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

ontwikkeld door Trevor Eve
met Trevor Eve, Helen Baxendale en Amara Karan

Als een zakenvrouw wordt ontvoerd in Zuid-Afrika denkt expert-onderhandelaar Dominic King dat hij te maken heeft met een eenvoudige zaak: gewoon betalen en haar terugkrijgen. Maar wanneer de uitwisseling mislukt en de bende opnieuw toeslaat in Groot-Brittannië, blijken de motieven van ontvoerder Willard een stuk grimmiger geworden. Door moeilijkheden thuis met zijn vrouw Sophie en hun tienerdochter, en met zijn medewerkers Angela en de ambitieuze assistente Carrie, moet King nu tot het uiterste gaan in een race tegen de klok. Daarnaast wordt er ook nog een Britse familie in Srinagar in Kashmir, India, ontvoerd. Tijd voor Dominic King om opnieuw in actie te komen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
avatar van Phantasm
Zijn voorganger was net ietsje beter.