Mijn Series +

Flikken Rotterdam - Seizoen 2 (2017)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Pierre De Clerq
met Mark van Eeuwen, Maartje van de Wetering en Cees Geel

Hein Berg is de strenge en veeleisende officier van justitie. In Rotterdam krijgt hij een nieuwe kans om zich te bewijzen nadat hij in Amsterdam een kroongetuigenzaak heeft opgeblazen. Hein is een man die stevig in zijn schoenen staat maar een groot verdriet met zich meedraagt. Niet alleen gijzelingen, moorden, drugsdeals en ontvoeringen zijn aan de orde van de dag voor de officier van justitie en het rechercheteam. Zij krijgen te maken met een mol in hun midden, waardoor zij flink op de proef worden gesteld.

1. De Rat
  8. School
  9. Coma
  10. Slachter 2

jakkepoes
Prima politie serie. Heb me er goed mee vermaakt. Cees Geel en Huub Stapel zijn de dragende krachten in deze serie.

Dit seizoen is beter
als seizoen 1 van Flikken Rotterdam bedoel ik.

De afleveringen seriemoordenaar, en Coma zijn mijn favoriete afleveringen
in dit seizoen.
Het verhaallijntje met die seriemoordenaar
in dit seizoen vond ik wel erg spannend.
Mark Van Eeuwen vind ik zelf ook best goed acteren,
Huub Stapel ook,
en Cees Geel blijft erg grappig natuurlijk.
Maryam Hassouni speelt de pittige rechercheur in haar laatste seizoen van Flikken.