Mijn Series +

Flikken Rotterdam - Seizoen 3 (2018)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Pierre De Clerq
met Mark van Eeuwen, Huub Stapel en Cees Geel

Hein Berg is de strenge en veeleisende officier van justitie. In Rotterdam krijgt hij een nieuwe kans om zich te bewijzen nadat hij in Amsterdam een kroongetuigenzaak heeft opgeblazen. Hein is een man die stevig in zijn schoenen staat maar een groot verdriet met zich meedraagt. Niet alleen gijzelingen, moorden, drugsdeals en ontvoeringen zijn aan de orde van de dag voor de officier van justitie en het rechercheteam. Zij krijgen te maken met een mol in hun midden, waardoor zij flink op de proef worden gesteld.

1. Kiki
  8. Kunst en Leven
  9. Bij Nader Inzien
  10. Nekke
jakkepoes
De eerste twee afleveringen zijn veelbelovend. Jammer dat Maryam Hassouni niet meer van de partij is. De verhaallijn belooft weer een mooi seizoen met een dubbelrol voor Victor Low.

Van de 4 seizoenen
van Flikken Rotterdam
die er gemaakt zijn,
vond ik deze seizoen 3
het minste.
De hoofdrolspelers
worden in dit seizoen
meer naar de achtergrond gedrukt
en Egbert Nekke, en Omar, krijgen meer
speelruimte.
Stan Cees Geel
blijft toch wel het grappigste
van alle hoofdrolspelers.
Diplomatiek, en explosief