Mijn Series +

Gouden Bergen - Seizoen 1 (2015)

Alternatieve titel: Gouden Bergen: De Rijken Hebben het Ook Niet Makkelijk!

Nederland

ontwikkeld door Sandra van der Oest
met Tina de Bruin, Jelka van Houten en Eva Duijvestein

Gouden Bergen speelt zich af in het welgestelde Noord-Hollandse dorp Bergen waar zes welvarende vrouwen dreigen af te glijden naar het randje van de afgrond doordat de mannen in hun leven er een puinhoop van maken. Mannen die vreemdgaan, fraude, een ernstig ongeluk, geblokkeerde creditcards en manipulatieve pubers zijn schering en inslag in Gouden Bergen. Wie heeft ooit gezegd dat de rijken het gemakkelijk hebben?

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
Uitstekende serie die vanaf het begin tot het einde wist te boeien , helaas kwam er geen 2de seizoen ondanks de goede recensies .