Mijn Series +

Da Ali G Show - Seizoen 1 (2000)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Komedie / Talkshow

ontwikkeld door Sacha Baron Cohen
met Sacha Baron Cohen

Da Ali G Show draait om Ali G, een blanke rapper. Ali G is min of meer een parodie op de hiphopcultuur. Ali is niet de slimste en doet zich vaak stoerder voor dan dat hij daadwerkelijke is. Naast Ali G komen ook Borat, een verslaggever uit Kazachstan, en Bruno, een homoseksuele modefanaat, voor in de show. Alle drie de personages gaan op stap om mensen te interviewen. Ze proberen hierbij opvallende reacties los te krijgen.

1. Neil Hamilton
  2. John Humphrys
  3. Roy Hattersley
  4. Mohamed Al Fayed
  5. Gail Porter
  6. Anita Roddick
Dit was voor mijn het eerste en tevens het laatste seizoen , totaal niet aan me besteed. Sacha Baron Cohen vind ik zo wie zo al een ramp.