Mijn Series +

Evil Kin - Seizoen 1 (2013)

Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Valerie Haselton Drescher, Rebecca Toth Diefenbach, Marissa Lucy en Anne Rothwell
met de stem van Russ Harris

Het is verbazingwekkend wat je kunt erven uit de genenpool van je familie: blauwe ogen, een mooie glimlach, een sterke persoonlijkheid. Maar hoe zit het met de minder wenselijke eigenschappen van uw gezin? Het talent van een grootvader voor oplichting, de handigheid van een tante voor een zware mishandeling of zelfs een vaders gevoel voor moord. Kan je het kwaad van je stamboom erven? Evil Kin stelt deze vraag en daarnaast ook of psychopathisch gedrag is voorgeprogrammeerd. Van broers en zussen die samenspannen om hun ouders te vermoorden, tot drie broers die zelfstandig opgroeien tot seriemoordenaar, verkrachter en huursoldaat.

1. Thicker Than Blood
  2. Old Men Die Hard
  3. Home Is Where the Hate Is
  4. The Evil Inside
  5. Brothers in Arms
  6. Deadly Darlings

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.