• 8.985.891 stemmen

Wheeler Dealers

Ik wil graag Wheeler Dealers kijken, maar ik kan geen complete afleveringen vinden op internet. Laat staan met Nederlandse ondertiteling erbij, wat ik toch wel het leukste vind. De enige optie die ik nu zie is te abonneren op Discovery+ maar ik heb ook al Disney+. Dus als ik op heel veel verschillende streaming diensten maandelijks abonneer, dan ben ik in rap tempo veel geld hieraan kwijt. Ik dacht ook aan het steeds switchen tussen streaming diensten, afhankelijk van wat ik leuk en interessant vind om te kijken. En om dan steeds op te zeggen als ik het aanbod niet langer interessant vind om te kijken. Of als het me niet meer aanspreekt. Maar, dan word het al snel ingewikkeld voor mij met al die voorwaarden en dingen. En ik ben bang dat ik snel aan dingen vast zit waar ik niet aan onderuit kom. En dat er toch ergens iets niet goed gaat met deze manier van steeds switchen.

Wie kan mij helpen hiermee?