- Home
- Serieforum
- Overig - Algemeen
- Stemmen van Toen
Stemmen van Toen
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Voor wie het nog niet kende: Stemmen van Toen is een kanaal waar bekende Nederlandse en Vlaamse stemacteurs van vroeger worden geïnterviewd over hun grootste rollen. Voorbeelden zijn acteurs uit programma's als Dommel, Pokémon en Boes. Ze zijn zelfs bezig met het nasynchroniseren van 'verloren' afleveringen van Shin-Chan.
Hun volgende aflevering zal volgens hun Facebook-pagina een interview met Marlies Somers zijn, bekend als de stem van Misty, Jammerende Jennie en de Teletubbie Po.
Er zijn vast wel meer users hier die dit interessant vinden..
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Leuke nieuwe aflevering met Tygo Gernandt:
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Een fantastisch kanaal!
Als kind was ik helemaal verzot op animatiefilms (nog steeds eigenlijk) en imitaties zijn altijd een passie geweest in de vroegere jaren. Ik deed dus letterlijk niets anders dan hele dagen -tot groot jolijt of ergernis van iedereen- quotes spuwen met bijhorende stemmetjes.
Bijna had ik de kans om een (kleine) rol in te spreken voor een geanimeerde kortfilm, vijf jaar geleden. Dat is helaas afgesprongen wegens omstandigheden. Bijna een droom in vervulling.
Enfin, dit zijn dus helden voor mij. En bijzonder fijn om voor het eerst / terug te zien.
De acteur achter Timon is een favoriet. Die man praat zo mooi. Arnold Gelderman is legendarisch!