Series / Overige series en seizoenen / Welke tv-serie(s) heb je als laatst aangeschaft

avatar van ZAP!
Voor een paar euro bij de kringloop: The Sopranos s1. Nu hopen dat ze fatsoenlijk afspeelbaar zijn...

Cracker (compleet)
Heimat - Eine Deutsche Chronik (1984) - MovieMeter.nl (925 min., maar slechts twee delen, dus niet op TvM)

avatar van Miszmi
ZAP!, zowel Wikipedia als IMDb spreken van drie seizoenen, of in ieder geval 'deel 1'. 'deel 2' en 'deel 3'. Beide bronnen spreken ook van elf afleveringen bij seizoen 1. Ik vermoed dus dat in dit geval MM ernaast zit en met de bronnen die ik nu heb bekeken, is het hier dus gewoon toegestaan.

avatar van ZAP!
Okay. Ben op het moment niet bezig met toevoegen, maar misschien in de toekomst.

Fall, The op blu-ray.

avatar van ZAP!
Born to Kill (TV Mini-Series 2017) - IMDb - 4ep. miniserie, dus (vooralsnog) niet op TvM.

avatar van ZAP!
Alan Clarke, vol. 1: Dissent, met afleveringen uit verschillende tv-series van de BBC, die hopelijk ooit nog es toegevoegd worden op TvM; ZAP!.

avatar van ZAP!
Rectify s1, 2 en 3. Mooie aanbieding bij die ene website.

avatar van ZAP!
Better Call Saul s1 en 2 + The Missing s2.

avatar van ZAP!
Niemand die hier nog iets koopt?

Van de kringloop, in excellente staat: Weeds s1, Mad men s1, eens (opnieuw) uitproberen.

avatar van ZAP!
The almost everything ever in one gloriously fabulous ludicrously definitive outrageously luxurious Monty Python boxset.

avatar van Robbie.T.

ZAP!
Niemand die hier nog iets koopt?

Poeh... zelden. Een tijdje terug wilde ik nog wel eens een serie kopen, maar met alle series die tegenwoordig gemakkelijk te zien zijn via allerlei platformen koop ik eigenlijk geen tv-series meer. Films wil ik daarentegen nog wel eens kopen wanneer het van die obscure horrorfilms zijn die niet altijd even gemakkelijk te vinden zijn . Jij zo te lezen wel nog een fervent koper?

avatar van ZAP!
Robbie.T. Sorry, je bericht helemaal gemist; Ja, toch wel, ik blijf het fijn vinden om zo'n box / die schijfjes in handen te kunnen hebben. 'k Heb ook wel flink wat films op de harde schijf staan, maar dan zijn het inderdaad vaak wat meer obscure dingen die sowieso slecht verkrijgbaar zijn.

Blu-ray: Fargo s1 + 2.
Dvd: Olive Kitteridge en Futurama s1-8 (terwijl s8 niet bestaat...?).

Treme volledige dvd-box.

avatar van renzoroy
ja ik koop ook nog regelmatig blurays en cd's.

Laatst de complete boxes van Dollhouse
en Terminator: The Sarah Connor Chronicles bij Amazon.uk en de Ijslandse serie Fangar bij bol.com Allemaal op bluray gekocht. En de films Cannibal Holocaust (1980) (dvd), The Green Inferno (2013) (bluray), The Hunger Games: Catching Fire (2013) (bluray) en (jaja) Fifty Shades of Grey (2015) (bluray)

avatar van ZAP!
Wist niet dat er een serie van Terminator was...

ZAP! schreef:
Wist niet dat er een serie van Terminator was...

Ja man, is wel na 2 seizoenen gecancelled. Heb het zelf nog niet gezien, dus kan je niet zeggen of het was is, maar het krijgt wel hele goede recensies.

avatar van ZAP!
Even de trailer gecheckt, maar dat wordt 'm toch niet... hooguit als 't eens toevallig op tv langs zou komen.

Zojuist de complete serie Sons of Anarchy op bluray gekocht voor €36,49

avatar van ZAP!
Lewis (complete serie, dvd) kado gedaan, Fargo s3 (de dvd dan maar, wél met kennelijk wat leuke extra's) en Fangar (blu-ray)voor mezelf.

avatar van ZAP!
Twin peaks s3 (blu-ray)... ben benieuwd!

avatar van ZAP!
Is dat exclusief seizoen 3?

avatar van tommykonijn
Ja, helaas wel. Seizoen 3 stond apart ernaast. De box bevat de eerste twee seizoenen en de film.

avatar van ZAP!
Die heb ik al. Al zou ik s1 en 2 nog wel op blu-ray willen hebben, misschien.

avatar van ZAP!
Rectify s4 en Bron s1-4 op blu-ray.