• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.316 stemmen

Goede serie gezocht

zoeken in:

rebelkush_mm

• 14 berichten
  • 23 stemmen

Hello,

Ik een mijn vriendin zijn op zoek naar een nieuwe serie.

Genre's waar wij van houden zijn, thriller/horror/actie/misdaad.

Series wat wij heel erg goed vonden vinden/waren, The Wire, Breaking bad, Narco's, Dexter, the Killing, forbrydelsen, Wallander, the walking dead, game of thrones, true detective, American horror story een Fargo seizoen 1 vond ik zelf heel sterk maar de andere seizoenen niet.

Series wat wij niet leuk vinden zijn, csi, ncis, Sherlock, Homeland, Supernatural, blacklist, prison break, how to get away with murder, mocro maffia, gotham, the vampire diaries of series over superhelden.

We vinden sommige delen van Law & Order leuk maar totaal niet van csi of ncis, the Shield vond ik trouwens zelf heel erg sterk.

We zijn ook echt dol op horror maar behalve paar seizoenen van American Horror Story en the walking dead (als je dat horror kunt noemen) hebben wij nog niks gevonden.

We hopen dat iemand hier nog iets gouds heeft

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Law & Order: Criminal Intent al gezien? Sterke spin-off (of hoe je dat ook noemt) met Vincent D'onofrio!

Horror: Outcast misschien? Wil 'm zelf binnenkort nog es weer proberen.

Detectives: al bekend met Inspector Morse en A Touch of Frost? Dikke aanraders, wel wat ouder.

En als je nog docu/misdaad zoekt: Born to Kill?.

O, en Banshee schijnt ook best goed te zijn, maar die ken ik zelf (nog) niet...

rebelkush_mm

• 14 berichten
  • 23 stemmen

Hoi Zap,

Bedankt voor je bericht.

Van Law & Order vond ik eigenlijk de originele geniaal met Jerry Orbach, Sam Waterston een Jesse L Martin, wat mij betreft een van de beste politie series die ik gezien heb. SVU een Criminal intent vond ik allebei teleurstellend maar was bij allebei wel een trouwe kijker op net 5.

Inspector Morse en A touch of frost ken ik niet maar lijkt me niet iets voor ons.

Born to kill heb ik al wat afleveringen van gezien maar ik heb denk ik van bijna elke seriemoordenaar in Amerika wel een documentaire van gezien via verschillende documentaires.

Outcast: Ik had de eerste aflevering gezien een ik vond hem goed dus beetje gek dat ik niet verder heb gekeken, goede aanrader die staat op mijn wishlist.

Banshee: Ik heb net de trailer gezien een ik ben heel erg enthousiast, de cijfers hier op moviemeter een IMDB zijn veelbeloven. Die gaan we dit weekend kijken

Bedankt voor de tips!

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Graag gedaan, mooi dat je er nog iets aan hebt. Veel kijkplezier, hopelijk!

Wat betreft Born to Kill? wil ik nog wel even melden dat ook ik al heel veel heb gezien op dat gebied, maar deze serie is wat mij betreft met kop en schouders de beste.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Lauravda

Outcast (geen horror trouwens) is al een tijdje gecancelled, dus of je daar aan moet beginnen...

Dan kan je beter Haunting of Hill House of Stranger Things kijken (beide ook niet echt mega horror)

Banshee is ontzettend goed en is helemaal afgerond.

Voor de rest kan ik je ook Twin Peaks, Sons of Anarchy, The X-Files, Justified, Shameless US en Mad Men aanraden

Of Buffy the Vampire Slayer, ontzettend vette serie en ik zie je avatar van The Gentlemen dus of je dacht, leuk plaatje of je hebt buffy al helemaal gezien

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

renzoroy_mm schreef:

Lauravda

Outcast (geen horror trouwens) is al een tijdje gecancelled, dus of je daar aan moet beginnen...

Tuurlijk is dat wel horror... en 2 seizoenen, waarom niet?

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Tuurlijk is dat wel horror... en 2 seizoenen, waarom niet?

Omdat die gecancelled is, meestal zijn veel verhaallijnen dan niet afgerond.

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Heb s1 gezien, en dat klopt wel, maar onoverkomelijk is het niet...

rebelkush_mm

• 14 berichten
  • 23 stemmen

renzoroy_mm schreef:

Lauravda

Dan kan je beter Haunting of Hill House of Stranger Things kijken (beide ook niet echt mega horror)

Banshee is ontzettend goed en is helemaal afgerond.

Voor de rest kan ik je ook Twin Peaks, Sons of Anarchy, The X-Files, Justified, Shameless US en Mad Men aanraden

Of Buffy the Vampire Slayer, ontzettend vette serie en ik zie je avatar van The Gentlemen dus of je dacht, leuk plaatje of je hebt buffy al helemaal gezien

Stranger things, Sons of Anarchy een the X-files (oude delen) gezien.

Shameless een mad men is niet echt ons ding een Justified wel aan begonnen maar die vonden we niet zo goed.

Bizar genoeg nooit geweten van Haunting of hill house, trailer van gezien een de cijfers zijn indrukwekkend!! Ook Twin Peaks lijkt me tof, goed verhaal een ook de cijfers zijn hier goed.

Met Banshee, Haunting of hill house, Twin Peaks een Outcast hebben we de komende tijd wat leuks te bekijken

Buffy de eerste keer gezien op een zondag middag op SBS 6 in 1998 of 1999 een de eerste aflevering die ik gezien had was dat Xander possed was van een Hyena. Sindsdien verslaafd aan buffy wat niet zo goed was aangezien ik pas 11 of 12 jaar was. Ik heb denk ik alle afleveringen van Buffy gezien volgens mij zelfs op BBC 1 of 2 een natuurlijk ook alle Angel die ik trouwens wel veel beter vond dan Buffy the vampire slayer, meer serieuzer een duisterder.

De vetste personage vond ik the Gentlemans, ik was doodsbang voor hun

Tijdje geleden een coole website gevonden waar ik alle afleveringen van Buffy kon kijken een toen kwam ik The gentlemans weer tegen waardoor ik ff moest googlen een deze vette foto tegenkwam.

Nogmaals bedankt voor de goede tips beek0369 een Tomtommer

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.