- Home
- Serieforum
- Series - Overige series en seizoenen
- TV-Show Revivals
TV-Show Revivals
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Een gekend fenomeen. De laatste jaren hebben we verschillende series opnieuw zien opduiken met (soms gedeeltelijk) behoud van de originele cast, die hun personages hernemen. De Tanners keerden terug in FULLER HOUSE, de Connors waren opnieuw van de partij in ROSEANNE en ook WILL & GRACE brachten opnieuw leven in de brouwerij. Het beperkt zich echter niet tot sitcoms. Zo gingen ook Mulder en Scully na lange afwezigheid weer op onderzoek voor het onverwachte vervolg van THE X FILES en TWIN PEAKS bleef niet achter.
WELKE REVIVAL ZIE JIJ GRAAG GEBEUREN ?
Voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over reboots met een andere cast of invulling. Neen, dezelfde personages door dezelfde acteurs uit 'oudere' series die nu hervat mogen worden, zoveel jaar later.
ZAP!
-
- 5510 berichten
- 3647 stemmen
Fargo gebaseerd op de film Fargo (1996) - MovieMeter.nl mag ook genoemd worden. Verder laat ik me graag verrassen.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
- THE NANNY
- FRESH PRINCE
Eerst even gecheckt of de belangrijkste cast-members nog in leven zijn. Gelukkig wel. Volgens mij zou dit nog steeds kunnen werken. Wanneer ik afleveringen opnieuw bekijk, voelt de humor zelden tot nooit gedateerd, tezij de onderwerpen om iets typisch uit dat decennia draaien.
De jongste castleden van toen, zouden nu de parent-generatie van toen kunnen zijn, het zou voor een frisse dynamiek kunnen zorgen. En de gekende locaties zijn nog steeds inzetbaar, in beide gevallen. Ik zie deze series perfect werken in de huidige tijd.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ik ben benieuwd of Miami Vice nog zou aanslaan. De heren zijn inmiddels 69 jaar. Vond het destijds geweldig.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Kees & Co krijgt ook een revival met Simone Kleinsma. De rest van de cast is nog niet bekend.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ik hoorde het gisteren. Keek alleen als het uitkwam. Bleef er niet voor thuis.?
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
In de Vlaamse Pot was ook wel leuk en Dirkje is nog steeds het aanzien waard.?
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik ben benieuwd of Miami Vice nog zou aanslaan. De heren zijn inmiddels 69 jaar. Vond het destijds geweldig.
Ik vrees dat deze heren niet iets té oud zijn om die job als voorheen uit te oefenen, niet? 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ze leiden nu jonge cops op in mijn script. Met supersnelle Tesla's.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ik hoorde het gisteren. Keek alleen als het uitkwam. Bleef er niet voor thuis.?
ik kijk het helemaal niet, maar d8 meld het even 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Je moet er voor in de stemming zijn. Familie perikelen.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Je moet er voor in de stemming zijn. Familie perikelen.
Enige NL serie die ik leuk vind was Vrienden voor het Leven
en vroeger als kind vond ik Flodder ook nog wel leuk. Voor de rest kijk ik niks uit NL en Belgie.
ZAP!
-
- 5510 berichten
- 3647 stemmen
Dynasty - Seizoen 1 (2017-2018)
-edit- We Zijn Weer Thuis en Hertenkamp of iets in die geest lijkt me wel wat voor een revival. Bottom zal helaas niet meer gaan... 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ik zou wel benieuwd zijn naar een revival van Carnivàle.