De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

Hallo
Ik ben bezig bij mijn series om dit in te vullen
en ik wil Andromeda en Atlantis zoeken maar die worden niet gevonden?
Ik heb er 269 bekeken dus er zullen er vast nog wel een paar zijn die niet gevonden kunnen worden.
Dit zijn ze allemaal:

The Chilling adventures of Sabrina
The Dresden files
witchblade

avatar van brawljeff
SLAMMIE Blood & Chrome is een film en staat dus enkel op MovieMeter.

brawljeff schreef:
SLAMMIE Blood & Chrome is een film en staat dus enkel op MovieMeter.

kijk hier eena aub
Battlestar Galactica: Blood & Chrome | Serie | MijnSerie

Als u naar mijn profiel kijkt kunt u zien dat ik er al even ben en niet zomaar iets neer zet zonder dat ik het daadwerkelijk bekeken heb
ik heb alles gecopieerd uit mijnserie.nl waar ik dat al een tijdje bij houd, dus doe aub uw huiswerk eer u commentaar levert.

avatar van Heino
Heino (moderator)
Battlestar Galactica: Blood & Chrome - Wikipedia - en.wikipedia.org zegt:
Distribution of Blood & Chrome began as a 10-episode online series in conjunction with Machinima.com on November 9, 2012, and also aired as a television film on February 10, 2013 on Syfy.

Deze serie kan dus toegevoegd worden naar mijn idee, aangezien deze eerst als serie is uitgebracht.

Hallo Heino
Hoe zit het met de rest van de series die ik hier mis

Andromeda
The Dresden files
witchblade

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
SLAMMIE Als eerste mag je best wat vriendelijker zijn, zeker als je wilt dat anderen series voor je gaan toevoegen. Ten tweede kan iedereen hier series toevoegen. Als je met je muis op je avatar gaat staan rechtsboven staat er in het menu "seizoen toevoegen". Vervolgens klik je op "seizoen toevoegen aan de site" en kom je in het invoerveld waar je alle gegevens kan invullen. Graag wel even van te voren de wiki doorlezen waar alles in staat uit-/toegelicht.

Succes!

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)

avatar van Geerten
Ik zag dat het vorige seizoen er ook op stond, dus blijkbaar is het toegestaan.
Hierbij het verzoek of iemand wellicht het huidige seizoen van De Slimste Mens zou kunnen toevoegen.

KRO-NCRV

Alvast bedankt!

jarno1975 schreef:

Succes!

Mijn excuus het was niet onvriendelijk bedoeld
ik stelde gewoon een vraag en ik ben naar mijn weten niet onbeleefd geweest
ik ben hier pas en wil mijn steentje bijdragen voorzover ik kan
nogmaals mijn excuses..

avatar van Boenga

Je ziet het niet, Heino, maar ik dans op dit moment de polka voor jou.
Bedankt !!

Paradijs Canada elke week op zondag NPO 2 svp.

avatar van Geerten

Vaarwel Nederland:
Vaarwel Nederland - MAX Vandaag - maxvandaag.nl

De Slimste Mens seizoen 2020:
KRO-NCRV

Remastered Documentaries van Netflix (oa Bob Marley, Robert Johnson, Johnny Cash, Jam Master Jay, Sam Cooke) :
Every ReMastered Documentary on Netflix, Ranked - What's on Netflix - whats-on-netflix.com
ReMastered: Who Shot the Sheriff? (TV Movie 2018) - IMDb
ReMastered: Tricky Dick and the Man in Black (TV Movie 2018) - IMDb

Ik dacht zelf dat dit los staande documentaires waren maar deze mogen blijkbaar niet op MovieMeter gezien men er van uit gaat dat dit een serie is:
Afgekeurde toevoegingen - MovieMeter.nl

Nieuwe seizoen van Chateau Meiland

Nieuwe seizoen van ontvoerd en Frank en Rogier checken in

En de documentaire De slag om Libanon

avatar van Heino
Heino (moderator)
Baldur schreef:

Is er een update mbt dit probleem?

Hij staat op de site: Promenade - Seizoen 2 (2020)