• 12.906 nieuwsartikelen
  • 168.990 films
  • 11.072 series
  • 31.727 seizoenen
  • 629.182 acteurs
  • 196.119 gebruikers
  • 9.176.751 stemmen

echte super addicts (16 mm en Super 8)

zoeken in:

citizen kane

• 26 berichten
  • 12 stemmen

Zijn er ook die naast de dvd( en bezitter zijn van een beamer), nog echte verslaafde die ook films sparen op het formaat 16 mm en super 8. Want ik geniet van films als the godfather of psycho, thuis op het witte doek van 2,50 breed, weggewerkt in het plafon, ten volste overgave. Mocht een echte liefhebber dit lezen. Morgen,zaterdag 13 november draai ik the killing fields vanaf het 16 mm formaat uit mijn collectie. Oftewel de ware liefhebbers kunnen mij mailen om hier bij te zijn. Ik hoor het wel! Ben absoluut benieuwd naar andere freaks die in dezelfde gebied bezig zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Topictitel aangepast en naar de juiste categorie verplaatst

citizen kane

• 26 berichten
  • 12 stemmen

Sorry als ik hier 2 topics geplaatst heb. Maar kon hem nml. niet terugvinden. En twijfelde of ik het wel goed gedaan had en plaatste een tweede. Ik vond het best passen in algemeen, maar goed.....

groet,

Edwin

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.